Despre mine

Fotografia mea
Ruginoasa, Romania
Întrebare de logică: „Te afli într-o cameră întunecată, fără geamuri sau curent electric. Pe masă sunt o lampă, un felinar, lumânări și o cutie de chibrituri cu un singur băț bun. „Ce aprinzi întâi?” Răspunsul e logic „Chibritul!”. Pentru mine, cuvântul scris e lumina din acea cameră întunecată. E puterea de a pune pe hârtie, reală sau virtuală, tot ce altfel n-aș avea curaj să spun în viața de zi cu zi. Vladimir Bukovski spunea „hârtia scrisă arde mai greu". Dacă am trăi într o lume plină de cuvinte, focul ar aduce doar lumină.

miercuri, 26 octombrie 2016

Am revenit !

 
 Azi am intrat pe net cu gandul sa - mi fac blog . Am intrat pe Google si ....Surpriza ! Aveam blog . De fapt stiam de el, numai ca , dupa doi ani, in care n-am intrat deloc " pe el " am crezut ca nea Google mi l-a sters. Dar se vede ca nu se uita , nu se sterge nimic pe aici. Asa ca uite, am revenit .
  
   E vreme perfecta de scris, ploua , e frig , e toamna si e un alt inceput pentru mine . De data asta promit , atat cat poate promite un peste :) , ca ma voi tine de capul tau, prietene Blog. E tot un fel de a vorbi singur Sinccer, nu cred ca voi fi citit , santem multi care incearca sa scrie, acum am intrat si eu :), si prea putini care stim sa citim  . Dar voi incerca sa scriu, macar de dragul zgomotului pe care-l fac tastele cand sant apasate . Seamana cu sunetul picaturilor de ploaie. Si mie imi place ploaia. 

  Au trecut doi ani de cand n-am mai fost pe aici, coincidenta, sau doar ciclu democratic, si atunci era tot campanie electorala. Deci subiecte vor fi, har Domnului. In doi ani nimic nu s-a schimbat, si nu se va schimba. A trecu aproape un an si de la Colectiv. La fel, nu s-a intamplat nimic, e timp sa vorbim despre toate. Nu ca ar mai conta. 64 dintre cei buni si frumos nu mai sant, si nimic, dar absolut nimic nu-i mai intoarce. Dar daca-i vom uita poate intr-o zi altii , la fel de buni si de frumosi, vor pleca iar. 

 Am revenit aici, in lumea celor care scriu, poate si citesc, am revenit si sper ca voi fi bun, macar suficient de bun cat sa-mi plac mie, cat sa nu acopar fiecare oglinda din lumea scrisului meu. Nu am sters nimic din ce-am scris acum multi ani, nu pentru ca mi-a placut, ci pentru ca nu cred in trecutul care se sterge, daca nu mi-a sters Google nimic, eu de ce-as sterge ? Sant tot eu, Florin , la fel de NO-civ .Si  lumea imi va citi gandurile !