Despre mine

Fotografia mea
Ruginoasa, Romania
Întrebare de logică: „Te afli într-o cameră întunecată, fără geamuri sau curent electric. Pe masă sunt o lampă, un felinar, lumânări și o cutie de chibrituri cu un singur băț bun. „Ce aprinzi întâi?” Răspunsul e logic „Chibritul!”. Pentru mine, cuvântul scris e lumina din acea cameră întunecată. E puterea de a pune pe hârtie, reală sau virtuală, tot ce altfel n-aș avea curaj să spun în viața de zi cu zi. Vladimir Bukovski spunea „hârtia scrisă arde mai greu". Dacă am trăi într o lume plină de cuvinte, focul ar aduce doar lumină.

miercuri, 27 martie 2013

27 Martie

27 Martie ,o zi ca oricare alta,asa mi-am zis dimineata.Ba nu,nu chiar ,e ziua dupa noaptea in care Olanda ne-a aratat locul nostru in fotbalul European.Capul greu de nesomn,inima grea ,nervi si frustrare,simtomele suporterului invins,adus cu picioarele pe pamint dupa ce sperase in ceva mai bun.Simtomele care ne conduc de obicei pe noi ,tinerii romani,de ceva timp.27 Martie,zapada ,frig ,inca un scandal in politica,inca doua -trei stiri despre criza economica din Cipru ,sau despre un sef femeie numit in functie de Obama la nu stiu ce Serviciu Secret din America.Cam asa au aratat stirile la programele de nisa din Romania azi.In seara asta am intrat pe Facebook,un moft ,pierdere de timp ar spune unii,poate .Nu-i contrazic ,desi din seara aceasta as avea motive.Aici o poza mare postata de cineva ,prieten cu un prieten de-al meu,citiva tineri si un steag al Romaniei ,am crezut ca-i de la meciul de aseara,o ramasita a suporterilor de pe Amsterdam Arena,dar nu ..Acei tineri in marea lor majoritate din Basarabia sarbatoreau ceva,ceva ce aici toti am trecut cu vederea...27 Martie ,1918,ziua in care Basarabia,dupa 106 ani de dominatie Rusa,s-a intors acasa.Era acela doar primul pas spre marea Unire .Noi ,cei de aici am utat,ei nu .Poate asta e diferenta intre cei de aici si cei de dincolo de Prut.Noi uitam datele importante din istoria acestei tari,cu bune ,cu rele,ei ,fetele si baietii de acolo,nu ! Ei nu uita ! Lor nu le este rusine sa spuna "Te iubesc Romanie !" ,sa se pozeze cu steagul unei tari,tara lor,care de multe ori ii refuza ,le inchide usa,mai bine zis granita in nas,din dorinta de a da bine in Europa.Din obligatia de a respecta niste legi tampite ce ne sint impuse de niste oameni care oricum nu dau doi bani pe noi ca popor.Ei ,acei tineri ,in seara asta,pe o retea de socializare,mi-au amintit ce inseamna 27 Martie..Inseamna revenirea acasa a lor ,a celor care iubesc,respecta,pretuiesc aceasta tara si nu le este rusine sa o arate..Multumesc fratilor !